På to read-listen denne sommer.

Når nu (bemærk jeg ikke skriver hvis) finder mere tid til at læse i løbet af sommeren, er her en liste over de bøger, jeg ser frem til at lade mig opfange af.




"Et mørke iblandt os" af Mari Jungstedt.

Jeg ser meget frem til endnu et gensyn med kriminalkommissær Anders Knutas og de andre gode mennesker på Gotland.

"Mørket kalder" af Michael Katz Krefeld

Michael Katz Krefeld kan noget helt specielt... næsten fra første bogstav sidder jeg et par cm over sædet i stolen og lander først efter sidste punktum... gad vide om denne her også kan det..

"Mørkeland" af Niels Krause Kjær

Jeg var meget betaget af "Kongekabalen"...mon "Mørkeland" kan leve op til det?


"Feriegæsterne" af Emma Straub

Humor, kærlighed, venskab og glæde... lyder som opskriften på en god omgang sommerlæsning

"Overrask mig" af Sophie Kinsella

Jeg har i mange år været stor Sophie Kinsella fan og glæder mig til endnu en finurlig og tankevækkende bog fra hendes pen og har forventningen om både krummede tæer og brede smil

"Glas og Aske" af Ann Syréhn Tomasevic

Den kommer med løftet om en historisk roman med krig, kærlighed og børskrak og fik fremragende anmeldelser da den udkom i 2010

"Små påsatte brande" af Celeste Ng

Styr på tingene og ingen ridser i lakken, sådan er der i Shaker Heights .. altså indtil Mia Warren træder ind i arenaen. Det kan da kun blive interessant.

"Den skønneste chokoladebutik i Paris" af Jenny Colgan

Hvad kan jeg sige? Jeg er total Jenny Colgan-fan.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

"Med alle midler" af Thomas C. Krohn

"Løgnerens Hus" af Katrine Nørregaard

"Et rigtigt liv" af Katrine Marie Guldager